Samstag, 14. November 2009

Bütün kizlar toplandik, toplandik, toplandik...

Bu sayfayi acali 4 saatten fazla oldu.
Ama anca muhabbeti bölebildik. Cünki uyuklamaya basladik (:
Oteldeyiz. Kölnde.
Seminer var bu haftasonu. Baris beni de getirdi yaninda.
Aslinda benim isim yok burda:P

Cünki hicim ben burda.
Anlatamam. Cok uzun hikaye.
Ama gecen sefer kizlarin da geldigini duydugumda, cok kizmisdim.

"Ya, neden ben gelemiyorum ki? Illaki özel bir rütbe mi gerek ki?
Ben benim. Beni alin oraya, rütbeleri ben kazanirim. Potansiyel var bende. Ben filozof olcam. Sonrada alman edebiyatini yemis icmis bir yazar. Eminim. Ben harikalar diyarindan geliyorum. Her ne istersen yapabilirim(:
Lütfen, lütfen ben de geleyim. Lütfeeeeen"

-.-

Bu sefer cok ilginc, 80e yakin kizlar var. Tüm dünyadan. Daha dogrusu tüm Avrupadan, birde özel Kanada'dan.. Ilginc..cok ilginc... Cünki, fark ettim, Kanada cok uzakda. Kim derdi Barisin pesine takilinca, Avusturya, Hollanda, Ingiltere, Fransa ve Belcikadan akademisyen kizlarla tanisacagimi.
Cok farkli bölümlerde okuyorlar. Hatta biri var, Iranoloji okuyor. Buraya bir surat gerek. Su agzi 7 metre acik olan surattan.

Uzatmayim :Ppp

Geldik iste. Saat 23.00 da otele girdik, fakat oda arkadaslarim, Reyhanda icinde, cok agir kisilikler tasiyor. Cok ciciler..
Ancak bitirebildik kaynasmamizi.

Sonrada Reyhanin cani dondurma cekdi.
Gecenin 3ünde Burger Kinge gittik.
Hava cok güzeldi.

Ben bugün cok mutluyum.
Kac günden beri cok mutluyum.

"Rabbim, bu mutlulugumu daim kil."

Uykum da geldi bu arada.
Sabah erken uyancaz, cok erken.
Ama mutlu oldugum icin, kalkcam.
2 saat uyku cok az olsa bile.

Birde Barisi özledim. Sabah kahvaltida onla buluscam.
O baska otelde kaliyor. Buraya uzak. Bana yer yokdu o otelde.
Bende kizlarla takildim. Yani Reyhan kendi yanina almis beni(:
Biricik Reyhan o. Siz bilmezsiniz onu.
Bana her hafta baska bir hediye veriyor.
Ene Mahcup.
(:
Bu haftaki hediyesi, süper müper bir yesil kalemdi.

Yarin o kalemle ögrendiklerimi karalayacagim 7 seminer boyunca.

Sizlede paylasirim belki.
Isterseniz.

Iyi geceler bana.

P.s.: Ben cok mutluyum.. (:
Reyhanin en yakin arkadasi da bu arada cok tatli. Cok güzel bir insan. Oda Reyhan gibi piskoloji okuyor. Kendime yakin buldum. Reyhan gibi.
Sanirim ben onu sevdim. Arkadas olabiliriz. Hemde samimi arkadas.



Photo

2 Kommentare:

  1. ne toplantisi bu merak ettim. bende Köln Bonn arasi bir sehirde kaliyorum. merak etim.

    AntwortenLöschen
  2. Hmm (:

    Buraya aslinda her ince ayrintiyi karaliyorum, ama bu ayrinti kalsin.

    Kannst du mich über meine Mail erreichen, bitte?
    Dort kann ich dir ausführlicheres berichten.

    AntwortenLöschen