Sonntag, 11. Juli 2010

güzel bu günler, cok güzel :)



* Ömerikle her aksam spor yapmaya cikiyorum. Yani o kosuyor uslu uslu, bende bisikletle etrafi kesfediyorum :) Arada birde hadi, hadi, yavaslama diye sesleniyorum :P

* Sinavlar yaklasti. Cok ilginc bir dönem oluyor. 3 ay boyunca gezdik-tozduk, simdi ise 2 günden beri kafalarimiz kitaplara gömülü :) Biz üniversiteliyiz :P

* Cok cicak. Yani cicak. Sicakliktan cikdi bu sicak :P

* Bosnaya gidiyorum. Yani tatile. 2 hafta. Eger tatil olmazsa istedigim gibi, Ömer Barisa küserim.. Haberi olsun..

* Ömer biyiklarini kesti. Ama sakali duruyor. Evet, hic sorma, bende sasirdim :)

* Evim evim güzel evim :) Bir kac degisiklik yapacagiz tatilde.Cok tatli ya kerâta. Evet kerâta. Öyle uzatmak gerek.

* Cilt bakimina gittim, simdi de cilt bakimi manyagi oldum. Cildime bakip bakip duruyorum..

3 Kommentare:

  1. Epey uzun zaman oldu görüşmeyeli,sınavlarda başarılar Fezacım;))

    AntwortenLöschen
  2. cok tesekkürler canim :)
    sinavlari atlatayim, insaallah daha sik buralarda olurum :)

    AntwortenLöschen
  3. Der Kommentar wurde von einem Blog-Administrator entfernt.

    AntwortenLöschen